02 december 2010

Piggnat till?

Barnen verkar faktiskt på G idag, hoppas hoppas hoppas det håller i sig! Själv känner jag mig lite små dassig men jag intalar mig själv att det beror på något annat, orkar inte bli spysjuk! Måste till skolan idag också. Eftermiddagslektion så det är skönt att slippa morgonstressen:) Får reda på resultatet på skrivningen idag med. Usch har nog aldrig i hela mitt liv haft sån ångest över ett provresultat! Jag orkar inte få underkänt, jag orkar inte. Vet inte va jag göra då.. Vill bara ha det avklarat så jag kan rikta in mig på inlämningen och sen vara färdig med skolan!

Nu ska jag släppa in katten som sitter och jamar ute på trappen. Iskallt ute ju så jag förstår om han vill komma in:)

//Sofie

1 kommentar:

Hanna sa...

Hahaha :) Tänk om ni haft den bilresan på film...hihi.

Det ska bli oerhört spännande!
Ena stunden så vill jag att han ska komma NU, sen andra stunden vill jag fira Jul och Nyår först.. Och roligast för honom vore ju om han blir en 11:a. Är nog inte det roligaste att vara född sent i Dec. Dumma vi var i våran planering ;) Hehe, nevars!


Kram!