13 februari 2010

Båtbyggarna

Idag är alla mina pojkar iväg och bygger båt:) De åkte vi runt halvåtta tror jag så efter att de åkt så gick jag faktiskt upp och la mig igen och såå skönt det var! Nu är det tänkt att jag ska sitta här i lugn och ro och göra nytta inför skrivningen på tisdag. Det är verkligen hur mycket som helt att läsa på! Om jag säger så här; farmakologi är inte min grej. Intressant men svårt. Sen har vi även om psykiska sjukdomar också.. det löser sig hoppas jag.

Sitter i morgonrocken och kommer så göra ett tag till. Behöver duscha men vi eldade inte i går kväll så jag håller på för fullt nu. Hoppas att det kommer upp i värme snart så vattnet blir varmt. Hatar att duscha när det är sådär på gränsen..Man ska ju kunna vrida på så att det nästan bränns på kroppen, då är det lagom:) Pontus är tvärtom. När han duschar så fryser man ju nästintill haha. Olika det där. Som sagt om jag skulle få något vettigt gjort kanske?

//Sofie

Inga kommentarer: