01 februari 2010

Svett-Ingvar

Herregud asså! Alla som bor här i trakterna vet vem "Svett-Ingvar" är:) En farbror som cyklar i trasiga kläder skulle man väl kunna sammanfatta honom som haha. Han cyklar verkligen överallt och så har han en trasig jacka utan något mer under, den täcker typ halva honom så ena axeln är helt bar...I morse när jag stod och skrapade rutorna på bilen och frös som mest så kommer han cyklade förbi i sin vanliga utstyrsel! Gud jag ville springa efter honom och ge honom filten som låg i baksätet haha. Var bara tvungen att berätta det för jag har nämligen inte sett till honom på hur länge som helst. Tänkte att han gått i ide nu när det är så här kallt ute men där hade jag visst fel:)

Jaja nog om det.) Sitter och har gjort skolarbete (som vanligt) och väntar på att mina pojkar ska komma hem. Är lite irriterad för jag fick med mig ett USB minne hem av en klasskompis där hon hade fört över sin del av ett arbete som vi gjort tillsammans. Jag tog på mig uppgiften att skriva ut det här hemma så jag skulle bara öppna dokumentet men då går det inte! Ahh har provat med allt men jag får det verkligen inte att fungera. Måste be Pontus om hjälp när han kommer hem. Han kanske (är) bättre på sånt än mig.

//Sofie

Inga kommentarer: