17 februari 2010

OS-guld

Kul med ett andra OS-guld för Sverige! I skidskytte också, där är vi ju inte bortskämda med guldmedaljer under de Olympiska spelen:) Det tråkiga med OS är ju bara tiderna... Blir ju verkligen helt fel för oss här borta på denna jordhalvan. Skulle vilja se hockeyn inatt men det kommer jag aldrig orka plus att lagom när matchen är slut så kommer Hugo säkert att vakna.

Denna morgonen fick vi faktiskt "sovmorgon", klockan var hela 05.45 när Hugo vaknade! Det går ju åt rätt håll i alla fall. Men trött är jag som en jag vet inte vad. Alltid denna trötthet. Pontus räknade ut att han gått upp runt fem på morgonen de senaste 5-6 veckorna. Tycker synd om honom. Och om mig haha. Självömkan eller vaddå?:) Men får man inte sova så märks det av på allt annat i ens liv ju. Nae jag får ge mig lite nu:-)

Annars är det kortdag för både mig och Hugo. Har en timme i skolan idag (har en föreläsning om elsäkerhet på jobbet bara) så det är ju inget. Hugo ska gå från halvtio till straxt efter lunch. Tänkte passa på att gå promenad med Poker undertiden jag väntar på att de ätit klart på dagis. Hugo blir så sur om man kommer precis när de ska äta så det är bäst han får göra det i lugn och ro:) Sen ska vi nog åka hem till Boxholm. Pontus ska jobba över ikväll igen..Igår kom han hem straxt innan åtta. Lagom kul. Då måste vi andra i familjen hitta på något att göra. Blir idiot av att bara gå hemma här:)

//Sofie

Inga kommentarer: