08 februari 2010

Födelsedagsfirande

Är hemma hos mamma och pappa och firar Erik:) Har ätit flygande Jacob och till efterrätt så blev det tårta, mycket gott. Så nu är man proppmätt:) Hugo är på G ikväll. Springer och tjuter av skratt där nere. Har haft långdag i skola och dagis idag så jag trodde han skulle vara helt slut när vi kom hit men inte då... Poker fick vara en sväng hos vår kära gamla grannen som tycker så mycket om honom. Efter jag hämtat Poker där så gick vi på promenad i skogen. Sen var det meningen att Pontus skulle ha hämtat Hugo men då det körde ihop sig för dem på jobbet så fick jag hämta lillprinsen. Vilket ju inte gjorde så mycket precis:) Hämta är ju alltid roligast för då är han som gladast.

Ska nog åka hemåt snart då jag vill se "familjen annorlunda". Missade ju det sist... Tror inte Hugo orkar vara vaken tills det är slut så då är det smidigast att åka hem så han får sova i sin säng. Är ju lediga imorgon han och jag får se vad vi hittar på då.-)


Nu ska jag gå ner och vara social med de andra i familjen!


//Sofie

Inga kommentarer: