24 februari 2010

Hiskeligt humör

Hugo har inget vidare "morgonhumör"...Han är på jättedåligt humör just nu. Inte kul att vakna från sin eftermiddagslur.. På ett sätt är jag glad att han vaknar så tidigt på mornarna som han gör för då slipper vi hans humör:) Pontus säger att han fått det från mig, men vem tycker om att bli väckt när man sover som bäst?

Vi ska snart iväg till BVC och den där sprutan..Usch jag tycker som sagt inte om sprutor, jag mår så dåligt dels när de sticker och sen när Hugo skriker. Tur att det är för en bra sak:) Och det har faktiskt hänt att Hugo inte ens reagerat på när de stuckit honom så har jag tur är det en sådan dag idag:-) Ska nog ta med mig Poker in så vi kan gå på en promenad efteråt.. kanske Pontus följer med efter jobbet? Ska nog ringa och fråga.

//Sofie

Inga kommentarer: