27 februari 2010

Skidåkarna har åkt iväg...

I morse bar det iväg för Pontus och alla upp till dalarna. De startar i morgonbitti och kommer hem sen någon gång under måndagen. Så för att vi skulle slippa vara ensamna hemma har vi dragit hem till mor och far:) Sover förmodligen här inatt också. Jag vill se melodifestivalen och Hugo lär ju ändå somna innan dess så då kan vi lika gärna vara kvar över natten också. Annars var jag lite sugen på att åka ut till Pontus mamma. Hon och Nettan skulle äta kräftor ikväll! Ahh det var ju inte igår precis man åt det:)

Hämtade hem vagnen igår med! Riktigt fin var den, som ny:) Lite trixande innan vi lärde oss hur man fällde ihop den och så men tillslut så gick det. Så vi får tacka än en gång för hjälpen med frakten!! Sen fick vi mat hemma hos mamma och pappa med på vägen hem därifrån. Smakade riktigt bra:) Nu ska jag se om jag kan få lite skolarbete gjort som jag tagit med mig. Försöka skadar ju inte haha.

//Sofie

Inga kommentarer: