10 februari 2010

Godmorgon onsdag

Här började morgonen redan klockan 5. Då slog Hugo upp sina ljusblå ögon och satt och sjöng så fint inne i sin säng. Pontus och jag drog oss en liten stund innan vi tog upp honom. Försökte få herrn att somna om en stund nu igen på morgonen men icke...Går ju kort dag idag på dagis så han lär säkert ta sig en redig lur efter lunchen sen. Hoppas på det i alla fall:) Själv lider jag av näsblod. Hade värsta attacken igår och fick det igen nu på morgonen. Usch det är så äckligt när man får blodsmak i hela halsen. Nu har det lugnat sig något, sitter med en fin bomullstuss i näsan haha. Så snyggt:-)

Har redovisning i skolan idag, hoppas att det går bra. Har mycket skola nu känner jag. Skulle behöva en heldag och bara sitta själv och plugga på.

Måste ringa ner till MVC också nu när det öppnar. Fick ju aldrig någon mer tid sist jag var där och ingen har det skickat hem...Så de inte har glömt bort mig. Ska ju gå på tätare besök nu så det är bäst att jag kollar upp det.

//Sofie

Inga kommentarer: