19 februari 2010

Morgonmys med hela familjen

Åhh så härligt att ha sovmorgon tillsammans med hela sin lilla familj:) Det var längesedan sist. Pontus fick jobba över sent igår med (förvånad någon?) men idag så ska han vara helledig!! Jag börjar skolan vid halv elva och Hugo ska få vara ledig från dagis idag. Har självstudier nu på morgon egentligen så det är därför jag sitter här vi datorn. Haha ska försöka komma igång med lite skolarbete här snart. Har inlämningsuppgifter som ska vara inne mycket snart så det är bäst jag sätter fart. Har inte haft så mycket möjlighet att göra något på kvällarna nu när Pontus jobbat så mycket. Haft fullt upp med Hugo, Poker och allt som måste bli gjort här hemma. Sen när Hugo somnat vid åttatiden så har jag själv varit helt död.. Det börjar märkas att jag är längre gången i graviditeten nu:) i onsdags var det 2 månader kvar till beräknat datum. Gud så fort det har gått:)

//Sofie

Inga kommentarer: