24 februari 2010

Inlämningsuppgifter

Har jag en del att göra..Känns som de bara blir fler och fler hela tiden! Eller vaddå känns? De blir fler och fler:P

BVC gick i alla fall bra. Hugo skrek inte ens när de tog sprutan på honom, gud så skönt! Både för mor och son:) Efter det så åkte vi till Pontus jobb och gick på eftermiddagspromenad hela familjen. Dock är det så jäkla dåligt skottat på trottoarerna på vissa ställen så man blir ju idiot! Våran Emmaljunga är helt underbar men när det är sånt här snöväder så är deras hjul inget vidare faktiskt. De är för breda så de går ju knappt ta sig fram. Pontus och jag fick lyfta vagnen på flera ställen, inte kul...

Hemma igen så lagade jag mat och sen åkte Pontus iväg till Sandra för lite planering inför helgen. De ska ju åka öppet spår då (vasaloppet fast det går av stapeln en vecka innan). Får väl se vad jag och mina pojkar hittar på då. Vill inte sitta här hemma själv i alla fall.

Har hunnit tvätta och städa lite här hemma med. Ska sätta mig ner och göra lite skolarbete hade jag tänkt nu. Får se hur mycket som blir gjort ikväll:)

//Sofie

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!

Nu har David hämtat vagnen :)
Han tyckte den såg jättefin ut!

Kram

Noomi sa...

Hehe jaså du med.. Ja me Emilio var de varannan gång på översta kurvan, varannan gång på medel så de var verkligen sick-sack.. o hans BVC-kurva ser likadan ut.. de e häftigt tycker jag :)

35 cm är "medel". Så då låg han nog liite över.

Vart ligger du på SF-kurvan?

Ser att ni beställt vagn, vi ska ha en likadan sen, hihi :) så då får du berätta om den e bra eller dålig :)

Kram

Jennie sa...

Ja, hoppas den är bra:) stefan vill ju egentligen inte gå men jag tyckte han skulle följa med så köpte biljett till han ändå:) hihi, men det är nog bättre än vad han tror:)