12 februari 2010

Fredag här

Usch igår var ingen rolig dag, trött var jag hela dagen lång! Men idag känns det bättre som tur är:)

Kontrollen hos mödravården gick bra i onsdags. Bebisen hade redan lagt sig tillrätta med huvudet neråt:) Vet Hugo var tidigt också med det, lite roligt. Försökte även få tag i bvc igår men det var ju omöjligt.. Hugo var på sin 1 1/2 års kontroll i slutet av januari och skulle då fått vaccinationsspruta. Men i och med att han då ännu inte fått sin andra dos av svininfluensa vaccinet så skulle vi återkomma ett par veckor efter att han fått det så skulle de ge honom denna spruta. Satt i telefon i en timme utan att lyckas få tag i någon. Två gånger lyckades hon jag pratade med i växeln att koppla bort mig. Sånt är så irriterande då man suttit i telefonkö långstund innan...

Denna dagen ska ägnas åt plugg och åter plugg. Har en större skrivning på tisdag och jag har knappt tittat på det ännu. Hugo ska till dagis en sväng också så vi måste böka på oss med alla kläder snart. Det dumma är att jag behöver in en sväng på biblioteket men de öppnar ju 10 och Hugo ska vara på dagis vid halv nio...Segt och sitta och vänta på att de ska öppna. Orkar inte fara fram och tillbaka heller. Även om det inte tar lång tid så kostar det ju lite bensin..Får se hur jag gör.

//Sofie

Inga kommentarer: