24 februari 2010

Som en prinsessa!

Åhh jag har sovit utan ett enda avbrott denna natt!!!! Så skönt! Känner mig som en prinsessa haha. Hugo sitter på golvet och läser..Han är en riktig lite bokmal våran son. Han sitter och bläddrar och bläddrar tills han kommer till sista sidan då blir han arg och kastar iväg boken och tar en ny:)

Vi fick tillbaka våra skrivningar igår och jag blev godkänd! Gud som himla skönt! Det gjorde min dag. Har så mycket annat framöver så det hade varit jobbigt med att behöva göra om det också. Annars var det en lugn dag. När vi kom hem från dagis och allt så somnade både jag och Hugo. Sov i över två timmar vilket var välbehövligt efter den natten. På kvällen åkte vi in till stan och gick kvällspromenad hela familjen (det är omöjligt att gå med barnvagn här ute nu med all snö...). Blev en bra sväng vilket var skönt.

Idag är det skola och dagis på förmiddagen och sen i eftermiddag så ska vi ner till BVC där Hugo ska få sin spruta som han inte fick sist. Så ser väl planerna ut för denna onsdag:)

Inga kommentarer: