05 februari 2010

Nu är det helg:)

Eller ja fredag i alla fall:) Som vanligt har vi varit på skola och dagis men idag gick vi bara kortdagar både Hugo och jag. Till och med Pontus slutade tidigare!!!! Kors i hela taket! Men det är inte så bra som det låter för han måste in och jobba ikväll sen igen..precis som igår. Så tråkigt! Tycker även Pontus. Tar aldrig slut det där med övertid..Men pengar pengar pengar får man väl tänka.

Nu står min pojkar i köket och lagar mat till oss. Har inte ätit något idag så det ska bli gott. Imorgon så ska vi fira Gunnar som fyller 25. Vi ska och bowla på kvällen tillsammans och sen äta mat här hemma och kolla på melodifestivalen. Måste hinna handla och städa lite här hemma innan dess bara. På dan ska mamma och jag förmodligen ta oss en sväng in till Motala och återvinningen, var jätte längesedan jag var där så jag hoppas vi kan åka!!! Skönt med för då kan Pontus ha Hugo så han slipper följa med. Han brukar bli rätt uttråkad efter bara en kort stund på att gå i affärer och liknande.

Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten.

//Sofie

Inga kommentarer: