26 februari 2010

Tacka gud för att det är fredag!!

Sitter och trycker i mig en fryst färdigt pizza från Lidl. Inte vare sig nyttigt eller gott. Men jag behövde bara något i magen snabbt kände jag. Var i skolan på förmiddagen och kom hem för ett tag sedan med Hugo. Såklart lyckades jag med konststycket att få igång vårat larm igen. Herregud om jag inte får tinnitus efter det ljudet! Det är verkligen hemskt, men det kanske är det som är tanken också?:) Hugo sover och jag har skickat i väg några bilder på bilen som en eventuell köpare ville ha. Vi får väl se om det blir något, har inga större förhoppningar längre haha.

Imorgon så åker Pontus ifrån oss! Klockan 08.00 tror jag bilen skulle gå härifrån. Han kommer hem på måndag igen sen. Hoppas att det går bra för dem alla i skidspåren bara. Jennies Erik ska ju också åka, dock på måndagen annars hade det ju varit lite festligt. Kunde ju jag och Jennie sprungit där med kransarna när de kom i mål haha. Det hade varit något det:-) Får sitta och följa dem hur det går över nätet istället. Väldigt smidigt och bra:)

Nu ska jag ta och plocka lite här hemma innan Hugo vaknar igen. Ska åka iväg och hämta vagnen sen också så jag vill försöka komma iväg i tid då (slippa stressa..). Hatar egentligen att komma för sent men nuförtiden tar det alltid så lång stund innan vi kommer iväg jämt. Och det lär ju inte gå fortare med två barn sen:)

//Sofie

Inga kommentarer: