12 februari 2010

Näsblodsattack

Fy fan! Jag har haft hur mycket näsblod som helst den senaste tiden... Det började i torsdagsmorse och sen dess har jag haft till och från hela tiden. Nu har jag legat i soffan i en och en halv timme med papper upptryckt i näsan då det bara har forsat ut blod! Undra om det kan ha en koppling med graviditeten? Inatt vakande jag tre gånger av att det rann ur näsan. Just nu är det lugnt och jag hoppas att det så förblir. Annars får jag väl ringa och höra med för någonstans. Helg är det ju så det är ju stängt här i stan...tror det är Eksjö vi får ringa till då men jag är inte säkert. Men som sagt hoppas jag att det har gått över helt nu *ta i trä*.

Känner mig helt matt i kroppen. Åhh vad jag inte tycker om det här! Jag vill känna mig pigg och utvilad!!! Vart tog det vägen egentligen?

//Sofie

5 kommentarer:

Kusin sa...

Köp Nozoil på apoteket. Det hjälper mig med mina näsblodsattacker. en olja som gör att näsväggarna inte torkar ut =) fuför mignkar

Kusin igen sa...

funkar för mig ska de stå haha

Tina sa...

Va fint du gjort på bloggen!! Alltid roligt med lite nyheter ju. Hoppas att näsblodet släpper snart, usch har aldrig haft det så kan inte tänka mig hur jobbigt det måste va.. Ha de fint gumman! Kram

Noomi sa...

Ja man kan ju lätt blöda näsblod under graviditeten pga sköra slemhinnor.. så de e nog ingen fara så sätt.. men inget kul kan jag förstå =(

Catrine sa...

Jag blödde helt sjuka mängder näsblod runt vecka 30. Satt ofta med en papperstuss i varje näsborre och såg halvgalen ut. Beror på att slemhinnorna blir känsliga pga allt extra blod du får när du blir på smällen. Det går över :)

Hur känns det nu? Vad tror du att det är för liten filur där inne? Vilket datum är det sagt? Jag tror på en tjej iaf :)