04 februari 2010

Snart så är det fredag!

Torsdagkväll här igen. Helgen närmar sig med stora steg...Helt otroligt det var ju nyss söndag:-)

Idag har det varit skola och dagis för hela slanten. Fick en extra lång lunch så Kristina (en klasskompis) följde med hem och åt lite lunch här. Bra också för då fick Poker lite sällskap så han slapp vara själv så länge idag. Han är ju rätt bortskämd (men det ska ju hundar vara i det här fallet) med att inte alls behöva vara ensam så mycket om dagarna men ibland blir det ju så... Efter skolan så gick jag och hämtade ut ett paket på stan och gjorde lite andra ärenden. Pontus hämtade Hugo så när jag kom hem var alla pojkarna hemma. Det är alltid så trevlig:-) Hade köpt med pizza också till middag. Pontus och jag var helt slut och ingen orkade laga någon mat så vi tog det. Eller jag tog en kebab men den smakade inget vidare så Pontus åt upp den också. Matvrak till karl jag har:)

Nu ikväll så har vi varit på kvällspromenad tillsammans med Sandra. Efter det så stannade vi till hemma hos familjen Liberg och kollade på deras nyrenoverade vardagsrum, mycket fint var det:) Blev bjuda på lite te också och det tackar man ju inte nej till. Hugo busade en massa med Alice och Tilda så han var inte svår att lägga nu när vi kom hem.

Pontus har fått åka till jobbet en sväng igen nu ikväll. Mycket att göra för dem. Men förhoppningsvis kommer han hem om bara en stund.

Nu ska jag faktiskt göra mig i ordning för natten. Jag är såå trött! Bebisen har varit på G hela dagen så jag är trött i hela kroppen. Sängen känns som det bästa för mig nu.

God natt på er alla!

//Sofie

1 kommentar:

Tina sa...

Hej vännen! Hur är det?? Min blogg har lagt av, eller rättare sagt sidan har lagt av. Detta är min nya blogg http://frktina.blogg.se

Kramar