28 februari 2010

Giftemål

Jag vill gifta mig, helst nu! Och det är mest för att jag vill ha en massa fina presenter haha:-) Hemsk jag låter va? Jag vet tusen saker som jag önskar mig men inga pengar som vanligt... När man gifter sig köper ju folk en massa fina saker eller hur? Sen om jag ger ut önskelista så kommer jag ju få precis det jag vill ha också, så slipper jag krånglet med att byta de presenter jag inte är nöjd med. Skulle vara perfekt tycker jag. Undra vad Pontus säger? Ser att jag skrivit en massa jag överallt. Tror nästan jag glömt bort att man är två när man gifter sig haha.

Och för er som undrar så är jag född i oxens tecken och vi oxar utnyttjar bara folk för att få fram det vill själva vill ha, ungefär som en moderat. Så jag får faktiskt skriva ett sånt här inlägg:-)

*IRONI*

//Sofie

Inga kommentarer: