03 februari 2010

Nya tag

Ja då var det en ny dag återigen. Skönt det! Har en kort dag i skolan idag så efter det ska Hugo och jag åka in till Boxholm en stund och hälsa på. Elin var visst Hugo sugen hörde jag ryktas:-)

Igår var vi en sväng ute hos Pontus föräldrar. Fick mat vilket alltid är lika tacksamt:) Både Hugo och jag tog oss en middagslur där haha. Jag skulle lägga Hugo men han blev så arg när jag lämnade rummet så jag la mig bredvid honom för att se om han kunde somna då. Det slutade med att det var Hugo som sjöng godnattvisa för mig haha.

Ska ner och lämna ett urinodlingsprov också innan jag åker till skolan, hoppas att det inte är så mycket folk där nere på labb idag! Är det säkert bara för att jag har en tid att passa:P

Nu ska jag sminka fejan vilket var några dagar sedan sist. När jag är helt genom förkyld så använder jag glasögonen istället för linserna och då kan jag verkligen inte sminka mig! Jag måste ju ta av mig glasögonen för att kunna sminka och då ser jag ju ingenting. Så dålig syn har jag.

//Sofie

Inga kommentarer: