26 juni 2011

Bildregn från midsommarafton

Far och son. Eddie och Zeb var glada att det var midsommar:)
Sen kom regnet. Då fick altanen extraknäcka som regnskydd åt en väldans massa vagnar.
Den goda jordgubbstårtan. Zeb fick dock nöja sig med gröt.
Så här såg det ut det ut när vi satt och åt:)
LillHugo satt och smsade för fullt
Zeb hade det skönt i väntan på grillningen
Kubbspel blev det också
Poker fick då vara kopplad för annars jagade han pinnarna som vi kastade
Hugo fick lite handikapp och fick gå fram lite längre när han skulle kasta
Och den bilden kom visst med 2 gånger..Och inte går det radera bara en bild, varför är det så? Ska jag radera och har laddat upp flera bilder så raderas alla! Någon som vet hur man undviker det?
Så här glad var Eddie när han hittade whiskeyflaskan
Åhh en bild där jag är med på. Eller en bit av mig! Inte dåligt:) Var bara jag som höll i kameran hla kvällen typ men en bild lyckades även jag slinka med på:) Eddie sitter och lär Leah lite om olika sorters nubbar..Leah var helt fascinerad av en broschyr med massa olika nubbar i. Ska ju börjas i tid:P
Haha kolla in allas ansiktsutryck. Så roligt.
Emma och Hugo. Ja en liten bit av den andre Hugo också.
Fina Pontus
Och till slut kom vi på att det var dags för grillning. Blev lite senare än tänkt men det gjorde inte så mycket. Vi fick ju mat tillslut:) Pär, Eddie och Gunnar håller koll på köttet.

Inga kommentarer: