18 juni 2011

Hoppas!!

Nu äntligen ska jag kunna få åka iväg utan barn, barnvagn och hund för att kika på en loppis. Jag har gått förbi deras skyltfönster flera flera gånger och där har det stått (jag hoppas att det står) en jättesöt docksäng. Jag har tänkt varje gång att den, den vill jag köpa till Leah. Men det är en jätte trång loppis, lokalerna är verkligen inte gjorda för att ha barn med sig in, än mindre vagn. Och absolut inte hund. Sen har det inte alltid varit öppet när jag gått förbi..Ja mycket om och men. Men idag ska jag göra ett försök att åka dit och se om den fina lilla docksängen finns kvar. Hoppas!

Annars måste jag ta tag i gräsmattan som jag inte hann klart med igår. Gräsklipparen la av efter halva klippningen men Pontus lyckades hitta en mojäng som var loss så nu är den lagad igen. Sen ska vi till svärföräldrarna och kika på deras nytillskott i familjen, en liten hundvalp! En Larzon:) Får knäppa kort på honom och visa sen. Han lär vara söt har jag hört:) Pontus har fotbollsmatch också så han ser vi inte mycket av idag heller. Borta är det så det tar ju längre tid då.. Se om vi blir kvar ute hos svärföräldrarna eller ska jag höra med Tina vad hon har för sig. Hennes sambo är i väg denna helgen så vi kanske kan slå oss samman en stund idag:)

//Sofie

Inga kommentarer: