29 juni 2011

En riktigt sommarkväll

Farmor tillsammans med alla sina barnbarn. Så söta i sina flytvästar. Leah ägnade större delen av kvällen till att äta jordgubbar. Hmm undra hur hennes mage kommer vara i morgon...
Här är det roddträning på gång. Hugo ville vara med så han fick sitta med och styra i båten.
Sarah och Leah (flickorna med H på slutet) sitter och kollar efter roddarna ute på sjön
Lilla Emmsan var så gó och gla. Lärt sig gå riktigt bra sen sist vi såg. Gud vad det händer mycket på kort tid ibland!

Har haft en hel mysig kväll vid Pontus föräldrars båt. Pontus och de tränade rodd och sen åt vi kvällsmat tillsammans allihopa på White Lady (Namnet Pontus föräldrars båt för er som inte vet:) Hugo sover och Leah är på G och somna hoppas jag. Hon ligger där uppe och låter lite men det brukar innebära slutspurten innan hon däckar för natten:) Ska hoppa i säng jag också. Att det ska vara så svårt att komma i säng på somrarna. Under vinterhalvåret lägger jag mig sällan efter 22 men nu är det inte ens lönt att försöka sig på att ha det som mål ens. Är ju iväg mycket på kvällarna nu och så blir det lite senare läggning av barnen och vips är klockan 22.30. Ungefär:) Har man morgonpigga barn vill man gärna komma i säng skapligt, i alla fall jag:) Därför avslutar jag nu mitt bloggande för att sooova!


//Sofie

Inga kommentarer: