30 juni 2011

Testning testning

Fungerar det mån tro? Skrev ett inlägg imorse som inte gick att publicera, blev jättekonstigt. Och sen har jag inte ens kunnat logga in på bloggen, har det hänt någon mer som har blogspot?

Jaja hoppas att det fungerar nu. Vi har haft en jättebra dag barnen och jag. På förmiddagen gjordes inte många knop. Leah tog sovmorgon, ja Hugo också faktiskt trots att han gick upp 2 timmar innan Leah:) Sen grejade vi lite här hemma medan Pontus och hans far grejade med taket.

Efter lunch packade jag in barnen i bilen och så möte Micaela och Tina upp oss här hemma. Då bar det av till en badplats som ligger en bit härifrån. Har aldrig varit där innan men vi blev bara positivt överraskade. Kunde kanske varit något mer träd som gav skugga men det får vi ordna med ett strandparasoll nästa gång:) Tänk att för ett par års sen hade ju inte skugga varit det man letade efter i första taget när man kom till en badplats.

Ungarna älskade att bada. Allihopa. Hugo med när han tillslut lyckades komma i. Leah var helt galen. Hon bara traskade rätt ut vattnet och när det kom upp i ansiktet på henne skrattade hon bara och vände och gick åt andra hållet. Kul att hon tycker om att bada. Det gjorde även Zeb och Olli. De var så fina i sina solhattar alla barnen men efter fem minuter var alla hattarna genomblöta. Även deras mammor.

Blev lite fel med barnens sovtider så det var några övertrötta barn i bilen på hemvägen. Så vi blev inte kvar så jättelänge men det gjorde inte så mycket. Sen mulnade det ju på och till slut kom ju regnet... Vi umgicks en sväng här hemma istället innan de andra åkte hem.

Har hunnit med storhandling och läggning av barn nu ikväll. En löprunda skulle behövas men efter vi just tryckt i oss pizza så känner jag mig inte på topp precis. Var så längesen vi åt pizza så det unnade vi oss idag. Orkade inte laga mat... Så tråkigt i värmen.

Hoppas nu detta inlägg går att publicera annars vet jag inte vad jag gör!:)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Ja, jag menar det, en SKARSGÅRD liksom, vad kan gå fel? :)