17 juni 2011

Tre busungar

Sarah kom förbi med lilla Emmsan här på morgonkvisten. Hon skulle på arbetsintervju så Emma ska vara här undertiden. De sköter sig så fint så de små barnen. Lite bråk om leksaker och sen blir Emma lite frustrerad när Leah springer ifrån henne. Hon kommer staplande efter men sen kryper hon istället då det går liiite fortare fortfarande. Men om nån månad eller så hänger hon nog med i Leahs tempo. Då får de att göra båda två:)

Annars är det bättre med deras små förkylningar. Eller ja Leah är lite hes när hon försöker skrika men annars är det inte så mycket mer (ta i trä).

Jag funderar på om jag skulle föröka röja lite efter gulliganerna. De går hårt fram mot vårt hus.

//Sofie

PS: Angående klädbytarpartyt så kan visst inte alla kommentar här? Men om det är så kan ni alltid lämna ett meddelande via fejjan. Annars kan ni ju höra av er på annat viss. Jag vet inte vad felet är när det inte går att kommentera. Vet att det blir så ibland men vad felet är har jag ingen aning om... Så om ni som anmält er fortfarande är intresserade av att komma hör av er!

1 kommentar:

Micaela sa...

Jag kan komma :)