23 juni 2011

Jobba jobba!

Idag börjar allvaret. Jag går på mitt semestervikariat. Börjar vid 15 idag och slutar vid 9 imorgon. Blir något nytt då jag aldrig innan haft sovandejour. Skönt pass att börja med då jag blir ledig hela midsommarafton imorgon (ja nästan i alla fall).

Hugo sitter på pottan så jag ska straxt hjälpa honom. Barnen ska jag lämna av hos Sandra innan jag går på jobbet. Det är ju en timme där emellan innan Pontus slutar så Sandra var snäll och sa att barnen kunde vara hos henne på jobbet den stunden.

Idag har vi inte hunnit med så mycket. Tänkte hunnit med en långpromenad men här har det regnat så det blev inte av. Förmiddagen gick så fort och sen vart det lunch och sen somnade Leah och nu sitter jag här och måste straxt åka. Haha intressant värre.

Nu måste jag hjälpa Hugo.

//Sofie

Inga kommentarer: