28 juni 2011

Delegering

Ska alldeles straxt iväg och fixa så jag har delegeringen för medicin klar till jobbet. Massa pappren att läsa igenom och grejer, det är jag inte van vid:) Som tur är har vi gått igenom allt det där väldigt noga när jag läste så det ska inte vara några problem.

Pontus och hans far är och grejar på taket. Eller Pontus lagar gräsklippare för tillfället men han ansluter sig nog också snart till taklageriet.

Jag och barnen ska iväg en sväng till Emma och Hugo sen. Hon skulle ha träff med några ur sin mammagrupp så vi fick komma också om vi ville. Och ja vi har inte så mycket annat att göra här hemma. Mest hålla oss undan så vi inte får en massa skräp på oss som ramlar ner från taket..

Nu ska jag slänga på mig lite smink så jag inte skrämmer slag på nån där ute i den stora världen:)

//Sofie

1 kommentar:

Emelie sa...

vad synd att Leo och jag inte kunde komma på föräldragruppsträffen idag hos Emma, då hade vi ju setts:) kramar