15 juni 2011

Ont i halsen

Fan börjat få ont i halsen, det är inget bra tecken.. Hoppas jag vaknar upp imorgon och den är borta.

Barnen var som igår väldigt svåra att få att somna. Leah tror jag fortfarande inte sover.. Ahh och de som ska upp tidigt imorgon! Jag går ju bredvid imorgon igen så det blir tidigt upp för oss alla.

Ikväll var Tina och Zeb förbi en sväng. Ja Sandra var också här. Hugo har nämligen börjat gå på pottan (jippie!!! inte en dag för tidigt:) Så då hade Sandra lovat honom en liten present.

Vi gick kvällspromenad och pratade en massa som vanligt. Kul med lite sällskap nu på kvällen då Pontus bosatt sig (?) ute i vedhögen. Hoppas de blir klara där ute så vi slipper skiten sen... Nu är Gunnar och hjälper till så det går ju lite snabbare när de är två stycken som kan jobba. Snälla vänner och familj vi har som hjälper oss:)

Nu ska jag se till min dotter och sen blir det sängen. Lika bra att komma i säng tidigt då jag vet att jag har barn som vaknar i natt plus att vi alla ska upp tidigt.

//Sofie

1 kommentar:

Ida sa...

Usch vad tråkigt med halsont. Hade ont i halsen för ett par veckor sedan. Var vidrigt att svälja och det förstörde såklart massor när man ville njuta av maten. För dig som tränar och nu börjat jobba kommer det såklart väldigt olägligt.

Visst är det tråkigt att hålla på med veden. Gutten har kapat all vår ved men nu måste den klyvas och floas - ett segt jobb.

Ha det så gott.
Kram Ida