15 juni 2011

Datum för Klädbytarparty!!

Det var ju några till som var intresserade av att vara med på ett Klädbytarparty, vad kul! Nu äntligen har det blivit klarhet i mitt schema så nu kan jag bestämma datum.

De personer som jag har förstått är intresserad av att komma är:

- Tina
- Hanna
- Emelie
- Maria
- Micaela
- Noomi
- Maria
- En vän till Hanna:)
- Och kanske Sandra och Ida kusin:)

Datumet jag tänkt är den 6:e juli i första hand. Hoppas det är ett datum då flera kan komma! Om du kan komma (eller inte..) så lämna en kommentar här. Är det flera som inte kan då kan ju datumet flyttas. Jag tog en onsdag dels för jag är typ inte ledig många helger och en vardag kanske det är flera som kan? Plus att det är roligt med lite saker inplanerade i veckan, speciellt nu på sommaren tycker jag:)

Så tjejer, kan ni det datumet?:)

//Sofie

3 kommentarer:

Tina sa...

jag har inget planerat denna onsdagkväll och kommer gärna. Dessutom får jag verkligen en spark i baken att sortera i min gaderob. Kramar

Maria sa...

Jag kan! Men bara på eftermiddagen eller kvällen för jag jobbar till klockan ett... :)

Emelie sa...

Ja jag undrade också om det blir em eller kväll? Är det barnfritt eller får barn följa med? Tror jag kan komma, ska kolla kalendern bara:) kram