24 juni 2011

Midsommarafton!

Idag är det allaredan midsommarafton. Tjena var det inte julafton just? Jaja bara ett halvår kvar tills den kommer den också:)

Jobba gick bra. Kom hem för inte så längesen. Väldigt lugn start får jag säga men det kanske är lika bra det. Det kan säkert vända lika fort jag skriver att det är lugnt haha.

Nu snart (när alla i familjen är klara vilket kan ta ett litet tag..) ska vi iväg och handla ett par grejer till midsommarfirandet som vi såklart glömt. Varför är det ALLTID så? När jag tycker jag handlat och förberett inför allt så upptäcks det ändå alltid att det är något som saknas eller glömts.

Ska äta sill hemma hos grannarna Emma och Pär tillsammans med Tina, Eddie och Zebben. Sen på kvällen blir vi lite fler folk där som ska grilla tillsammans. Ska blir trevligt!

Och så håller vi tummarna för att det inte regnar idag. Det är molnigt här men inget regn än så länge. Hoppas det uteblir. Sol är väl för mycket att önska menar jag:)

Glad Midsommar på er Alla!

Kameran är laddad så förhoppningsvis blir det lite bilder tagna under dagen också:)

//Sofie

Inga kommentarer: