23 november 2008

Biggest loser

Denna morgon har jag suttit och kollat på programmet "Biggest loser". Det var final så nu fick man se hur mycket deltagarna hade gått ner, och halleluleja! Vissa personer kunde man verkligen inte känna igen från de bilder som de visade från i början av programmet... Så ku lhar jag det denna söndags morgon haha:-)

En sak som jag inte förstår är när jag är själv hemma med Hugo om dagarna så har jag jättesvårt att få honom att somna mitt på dagen. Det enda som fungerar är när jag går ut och går med honom i vagnen men då vaknar han nästan alltid när jag måste lyfta ur honom..Men när Pontus är hemma och ska lägga honom så är det inga probelm alls, han somnar på en gång när Pontus lägger ner honom i vaggan. Hmm pappas pojke den där tror jag:-) Känns bara så jobbigt att jag alltid måste hålla på minst en timme varje gång som jag märker att Hugo är så där övertrött innan han äntligen somnar och för Pontus så räcker det med att lägga ner honom så sover han djupt. Jag provar och har prövat det mesta men nej! Vill inte Hugo sova så sover inte Hugo, fast han borde när ögonen går i kors på honom..... Men det kanske hinner ändras sig tills nästa vecka. det hinner hända rätt så mycket på bara några dagar:P

Inga kommentarer: