15 november 2008

Såå onyttigt!

Igår så var jag och tränade och det gick faktiskt riktigt bra:-) Nu är jag jättepeppad att fortsätta, instruktören var jätteduktig och hjälpsam. Hon la upp ett helt träningsprogram efter mina behov. Jag vill träna magen (måste ju försöka få bort den) nacke och ryggen speciellt, och lite kondition kan ju behövas:P På kvällen så var ju jag och Pontus lite barnfria så då passade vi på att bara slappa i soffan och ta det lugnt. Det är något man inte kan göra när Hugo är hemma för börjar man plocka fram mat och sätta på en film så kan man ge sig på att han vaknar och vill vara med och sitta i knät. Så vi köpte hem kinamat och en stor godispåse och flöttade redigt..men vi blev så mätta på all mat så godiset blev över och gissa nu vad jag sitter och äter till frukost, hmm inte bra... tur att jag inte gör det ofta precis haha. Nae jag ska nog lägga in påsen i skafferiet igen alternativt kasta det som är kvar för godis är ju inget nödvändigt att äta snarare tvärtom:)

Ja och vet ni vad? Igår när jag sitter i bilen på väg hem så får jag ett sms från Hannah där hon frågar om jag läst vem LHC har värvat, och vet ni vem? Jo Andreas Jämtin!! Herregud jag är chockad! Jag finner inga ord! Varför han och inte Sami Torkki? Ja nu måste han göra jävligt bra ifrån sig annars blir det inte speciellt roligt för honom att vara i cluben...

Nu måste jag ta och göra lite mat till min son som sitter och skriker sig hes i soffan hos Pontus.

1 kommentar:

Hannah sa...

Kommer du ihåg vad Lando sa på spanskan? Det är såna kvällar man måste unna sig som småbarnsförälder =)


Och den där nyheten.... jag mår fortfarande illa!