11 november 2008

Godmorgon Godmorgon!!

Haha eller som Hannah allitd säger: Vaddå god? Men denna morgon kan jag inget annat säga att den har börjat bra, jag känner mig för en gångs skull riktigt utvilad. Hugo och jag har legat i sängen och myst i över en timme. En lagom start på dagen om ni frågar mig:) Ska ta och dammsuga här snart..nu jäklar måste jag ta tag i lägenheten. Men ett stort probelm återstår..var ska vi lägga alla fina doppresenter som Hugo fått? Haha i-lansprobelm men det är inte roligt att snubbla över alla saker som står överallt...hmm får se hur vi löser det problemet. Nu ska jag ge Hugo lite mat och sen börja röja undan lite här och sen så blir det promenad med mina favorit pojkar:-)

Hittade en så fin bild på Alice och Hugo:-)

1 kommentar:

Hannah sa...

Ibland är den frågan faktiskt befogad :P

Gullig bild =)