07 november 2008

Puh vilken stressig dag!

Denna dagen så har det gått i ett hela tiden tror jag. Vi åkte hemifrån vid tiotiden imorse för att lämna av Hugo och Poker hos svärföräldrarna för klockan 11 så hade vi tid hos banken i Österbymo..och det ser väldigt lovande ut med lån för våran del:-) Dock så är det en till spekulant på huset så vi får väl se hur det går med det, men om vi inte får det så är det ju bara att leta vidare..Hus ska man ju inte bara köpa för köpandets skull precis:P Efter att ha varit på banken så stannade vi på en snabb kopp kaffe i Asby och sen åkte vi till Pontus mormor. Åt lite middag tillsammans med henne och Krille och Äzca. Sen fick Poker vara kvar en stund hos mormor Viola när vi gick på stan och gjorde ärenden. Pontus klippte sig och under tiden så jag gick och letade presenter och lite annat smått och gott:) Därefter köpte vi skjorta och slips som Pontus ska ha på sig imorgon. (Haha Pontus ska ha slips och han har alltid sagt att han aldrig ska använda det i hela sitt liv..tänk vad han gör sig fin för sin son skull) Sen blev det Willys och handla mat och när vi kom hem igen sen så tittade Sandra förbi en sväng. Vi gjorde sallad (en massa sallad) och gullade med Hugo. Ja enda tills han började vara jättegnällig och vägrade somna fast ögonen gick i kors på honom...bebisar är lite lustiga för när de är trötta så gallskriker de istället för att blunda och sova gott i vagnen:) Haha.

Nu så håller jag på att greja med det sista inför imorgon..har entligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Jennie och Erik är på väg ner nu med, de bör vara här snart...de har faktiskt lyxat till det med att bo på hotell under tiden de är här, så nu slipper vi ha dem drällande här i lägenheten mohaha!! (de blev la avskräckta sist då Hugo skrek som en galning så de vill väl inte sova här längre:) Pontus och Gunnar är ute på kvällsrundan med vovve och bebis nu. Ska ta och kolla på 1:an nu, Robins har börjat ju och det är bara såå roligt!!

Får uppdatera sen efter dopet med bilder och allt:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Håller tummarna för er :)

Vi ses imorgon! om jag hittar till kyrkan vill säga, haha ;)