15 november 2008

Mina nya fina skor:-)

Satt och slö kollade på lite sidor på internet och hittade dessa tre par skor på skopunkten för 50 kronor styck! Jag har kollat på dem innan men ordinarie pris är 400 kronor paret så snacka om att det var rea! Och då kunde ju inte Sofie motstå utan klickade hem dem, men 100 kronor för TRE par skor är billigt. Man får ju tredje paret på köpet plus fri frakt. Det kan inte bli bättre ju, I LOVE Skopunkten!

Fast nu måste jag verkligen rensa bland mina skor, jag får ju inte plats med fler par snart..lika bra att ta tjuren vid hornen. Saken är ju bara den att det brukar inte gå så bra när jag ska rensa bort saker. Jag tycker ju om alla mina skor ju och då vill man ju inte bara slänga/sälja dem på blocket...

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej! Ja det är faktiskt lite jobbigt, hihi. Sitter med blekning i håret nu, men tror du en förpackning räckte eller?! Neee, så David är på City Gross nu och handlar mera! Så jäkla sur man blir då.
Nemen, guud vad kul. Vi ses säkert! Hoppas :)
Dom där skorna i mitten var jääkligt snygga.

Kraam!