19 november 2008

Ingen barnvagn

Igår när jag kom hem från Boxholm så åkte jag och lämnade in våran vagn hos affären IGEN...tror det var sjätte gången som jag är inne med vagen:P Så de skulle kolla igenom vagen ordentligt så ska jag hämta den när de öppnar idag. Bara det att de öppnar ju en timme senare än alla andra, nämligen vid elvatiden. Lite träligt med tanke på att jag egentligen behöver ut med Poker tidigare men Pontus gick med honom innan jobbet så jag hoppas att han klarar sig till efter elva.

Annars så ska jag ut till banken i Österbymo och göra klart allt då jag ska byta till deras bank. Det hade de som krav för att vi skulle få lån där. Pontus är ju kund där sen innan men jag har ju swedbank som bank, eller hade haha:) Tänkte stanna till och hälsa på hos Pontus mamma och Obelix påvägen hem sen. Ska försöka ta en bild på Hugo i dopklänningen också..tänkte skicka tackkort med en bild på honom i dopklänningen men vi fick inte en enda som var bra under dopet. Så vi får helt enkelt fuska lite och klä på honom klänningen igen efter dopet hihi:P

Sen vid sextiden ikväll så ska vi träffa mäklaren och säljarna och se om vi kan göra upp om någon bra affär om huset. Vi måste kolla upp vissa saker innan vi vet hundra om vi vill köpa det..fast det lutar ju däråt men man ska ju inte säga förmycket innan något är klart. Ja just det!! Inatt så var Hugo en jätteduktig kille! Han var vaken flera timmar på kvällen och låg under babygymmet och lekte. Sen blev han såå trött och somnade med matflaskan i munnen. Sen vaknade han vid halvett men då hade bara nappen trillat ur hans mun. Vid halvsex i morse så fick han mat av Pontus och sen så sov han till klockan åtta!! Duktig Hugo!!:) Tyvärr fick inte jag någon sovmorgon då jag var tvungen att skjutsa Pontus till jobbet men ändå...Han kan ju om han vill lillkillen:-)

Nu är det dags för lite mer mat åt Hugo och sen måste jag röja i lägenheten, som vanligt:)

Inga kommentarer: