21 november 2008

Fredag redan?!

Herregud va fort tiden går!! Låter som en gammal tant på 90 år när jag säger så men tiden bara springer ju iväg verkligen! Tyckte det var igår som Pontus och jag gick och pratade om vad vi skulle hitta på i helgen och det var i måndags:P Förra veckan gick också jättefort, och veckan innan dess...Det som jag märker mest på är ju Hugo såklart, han växer och växer och växer. Bara denna veckan har han utvecklats så mycket. Han har börjart vara mycket mer aktiv och "med" när vi sitter och gör något. Så roligt att se hur han växer min lilla pojke.-) Nu ligger han inne på våran ubbelsäng och "pratar" för sig själv..Undra seriöst om det spökar eller något i vårat tak eller i lägenheten ovanför oss. För Poker kan nämligen få sina ryck och bara sitta och stirra upp i taket och ibalnd skäller han också lite mot det. Och Hugo kan också ligga och verkligen blänga upp i taket och stirra som om det vore något där..hmm konstigt det där:)

Nu ska jag ta och äta något till lunch..ska blir bättre på att ha mina tider då jag äter har jag tänkt. Frukost vid åtta, lunch vid 12 och middag när Pontus kommer hem vi femtiden.. Nu ska jag bara se till att kunna hålla det också haha.

Inga kommentarer: