28 november 2008

Huset är vårat!!

Nu är första omgången pappren påskrivna och huset är så gott som vårt! Inflyttning 1 mars men vi har tillträdelse från och med 1 februari, eventuellt tidigare, för att börja renovera. Känns jättebra och det ska bli såå roligt att få göra det fint:-)

Annars så ska jag och pojkarna ut till Asby och baka pepparkakor tillsammans med svärmor och Sandra. Ska bli skojigt, jag har inte bakat något sånt än i år..Pontus och jag har planerat att baka lussebullar tillsammans får väl se hur det blir haha. Men vågar man inte misslycks så lyckas man ju aldrig, och dessutom tror jag inte det är så svårt att baka lussebullar men jag ska inte säga för mycket..Haha jag och Jennie har ofta gett oss på olika bakprojekt och det har väl inte alltid blivit med så bra resultat precis. En gång skulle vi baka napoleonbakelse (ja jag vet det är inget för nybörjare men tänkte vi på det? nej...) de såg verkligen inte ut som napolenonbakelse men det smakade precis som dem, så helt misslyckat blev det inte iaf...:P Nu ringer telefonen så jag måste svara ciao!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kuuul med hus!!! Bilder??
Det e inte svårt me lussekatter, men det tar tid... Kraam!

Anonym sa...

Men gud va kul me hus!!! Grattis, eller vad säger man? Hihi. Är det i Tranås eller? Kram!

Anonym sa...

Åh Grattis!!!! Gud vad kul =D Kramisss

Hannah sa...

Hus, hund, barn... Du vet, allt som fattas är att ni byter till en Volvo ;)

Haha, skämt åsido, jättekul att ni fick det =)

Anonym sa...

Vi som är så duktiga på att baka;) Aaldrig att det blir fel:D