25 november 2008

Stora städdagen

Denna dag har jag ägnat åt städning! Och gud så duktig jag känner mig nu när jag gjort allt klart:) Eller ja nästan det är bara lite smått kvar men det går på ett ögonblick att fixa. Hugo och Poker är ute hos Pontus föräldrar, eller mamma rättare sagt. Hon är barnvakt/hunvakt så jag kunde städa i fred utan en massa avbrott för matning, hundpromenader, barnskrik etc.. Var och lämnade mina pojkar där tidigt imorse innan jag åkte hem igen och började städningen. Jag satte på TV:n i bakgrunden nu när jag svabbade golven och då är det "Vänner" med avsnittet då Ross ska gifta sig med Emily, Åhh det är ett av mina favoritavsnitt!! Så det blev en liten paus där, jag var ju bara tvungen att kolla ju:-) Ett annat program som har börjat sändas igen är ju "unga mödrar", det hade jag helt missat... Kollar typ aldrig på TV längre men nu ska jag iaf försöka följa det programmet, tyckte det var bra när det gick innan så jag hoppas det fortfarande är det. Snart ska jag åka och hämta Pontus på jobbet och sen så blir det att åka och hämta de andra pojkarna. Vi ska även äta middag med Pontus föräldrar vilket ska bli gott. Pontus mamma är jätteduktig på att laga mat. Det är nog något speciellt med mammor och deras matlagning. Min mammas mat är nog den bästaste:) Men det tycker väl alla att deras mammors mat är haha.

Nu ska jag ta det sista på städningen och sen blir det att hämta Pontus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt o va klar med storstädningen!! Jag har precis pyntat klart med det som fanns i den här kartongen, finns en till i källaren tror jag med alla ljusstakar o grejer. Vill bli klar innan helgen. Ska hinna tokstäda oxå, det kanske kommer nån som vill se hur vi bor efter dopet. Kanske nån som vill sova kvar o sånt. Kram

Anonym sa...

heej!
Snubbla in här då jag sökte på "familjekällan" på google.. skulle hitta ett telefonnummer dit =)
Så då såg jag i ett inlägg att du vart där osv =P
Undrar bara vad som gäller, får man komma dit oanmäld? har en son på 6 mån.
// Noomi & Emilio