13 november 2008

Ny barnvagn igen...

Ja den nya fina vagnen som vi köpte för, ja vad kan det var två veckor sen?, har redan gått sönder....så igår var Pontus och jag inne i affärern och klagade så vi fick en annan vagn istället. Tyvärr hade de inte samma färg kvar så det blev en grå variant denna gång..de hade även en i grönt men jag tyckte den var för "grabbig" då vi gärna villl kunna använda vagnen om vi får en liten tös i framtiden också. Får väl se om denna vagn håller bättre:P Nu ska jag ge Hugobus lite mat och sen ska jag packa ihop alla grejer för idag så ska vi på babysim:-) Hoppas Hugo är lika snäll och duktig som sist så mamma slipper svettas av stress när vi är inne i omkläningsrummet...hmm finns det något mer stressande än en illskrikande bebis?

Nu ska jag ta och göra mig i ordning..see you later:-)

Nu åker Hugo omkring och glider i denna kärra haha:)

Inga kommentarer: