26 november 2008

Uppe me tuppen:)

Denna morgon så vaknade jag först vid klockan tre inatt och kunde inte somna om! Efter ett toalettbesök så somnade jag igen men bara 40 minuter senare så börjar Hugo skrika och var jättehungrig! Ojoj snabbt fram me maten och efter matningen och blöjbyte så ville herrn inte riktigt somna om..han låg och "pratade" för sig själv vilket gjorde att inte jag heller kunde somna. Så jag har väl i stort sätt varit vaken sen dess. Börjar känna mig liiite trött..men har man en busunge så har man haha:-)

Har just tagit på honom rena kläder för ANDRA gången bara idag...hmm så nu satte jag på honom en hakklapp också så jag ska slippa byta ännu en gång ifall han kräks. Ska snart ut och promenera med vagn och hund. Bara det att Poker är en aning jobbig att gå med nu för han vill bara leka i snön hela tiden. Sen skulle han behöva busa av sig med en annan hund för herregud vad överenergi han har nu när han inte får busa med Äzca på flera veckor..jädra hund till å löpa haha:) Sitter och har på 5:an i bakgrunden och det är "the voice". Brukar inte kolla på det men på 4:an så är det ju bara reklam hela tiden, orkar verkligen inte kolla på deras nyhetsmorgon det förstör verkligen. SVT hade bara en massa tråkiga ämnen som de pratade om i soffan denna morgonen så då tänkte jag att jag kunde ju ge detta program en chans..men fler chanser blir det nog inte för det är verklligen inget att ha. Radio ska man lyssna på och inte kolla... det har jag fått bevisat nu:P

Nu ska jag plocka in frukosten innan det bär av ut i snön:)

Hugo och Poker ligger och myser denna morgon

Inga kommentarer: