16 november 2008

Brunett

Jag vågade! Igår så färgade jag mitt hår till en mörkare nyans. Har faktiskt funderat på det länge nu om jag skulle våga göra det och igår så blev det som sagt av. Blev riktigt bra:-) Pontus var min hjälpande hand och färgade det åt mig, så duktig min älskade pojkvän är!! Jag, Emme och Tina var ute och partajade igår och då fick jag världens ryck och bara ville göra något med håret. Efter att ha färgat ögonbrynen också så blev resultatet jättebra:) Annars så har jag mått sådär idag..hmm alkoholens baksida så att säga haha. Vi hade det jätteskoj igår! Vi var först hemma hos Tina och förfestade och sen tog vi taxi ner till Parkhallen där BlackJack spelade..men vi höll oss mest i baren och inne på "disco" avdelningen:-)..men satan vad folk det var! Asså man kunde knappt ta sig någonstans så packat med folk var det. Men det var roligt och jag träffade hur mycket folk som helst som jag inte sett på år och dagar. Nu har vi precis ätit mat, potatis med kassler, sås och sallad. Vi var såå duktiga och köpte inte hem pizza. En stjärna i kanten för det asså:) Ahh Hugo är på sitt gnälliga humör och det är jättejobbigt att höra på! Bakis som inte bakis..Det är något han börjat med på senaste tiden, bara sitta och gnälla jättehögt. Det är en anning irriterande...

Klockan 10.00 idag så var vi också och kollade på huset igen. Men denna gång hade vi med oss lite fler personer så vi verkligen skulle kunna "undersöka" huset noggrant. Vi ska träffas igen på onsdagkväll ihop med säljarna och gå igenom allt med dem.. får se vad som händer. Det är ju massa att göra på huset så vi har lite att fundera på... Men visst vore det skönt att bo i ett hus där både Hugo och Poker har en hel trädgård att vara i. Nu ska jag ta en bild på mitt vackra nya jag så ni också får se hur fin jag är nu mer haha:-) Inte för att jag inte var det innan men ändå:P hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men oj!
Var du också i parken? jag såg aldrig dig!

Kul med förändringar, håret alltså :)
Hur går det på nautlius?

Kram