29 november 2008

Förresten

Jag gjorde en "Sandra"* igår... jag hade framme min mobil och filmade Hugo lite när han satt och skrattade i Sandras knä och sen la jag ifrån mig mobilen och fortsatte att baka. Bara det att sen när vi skulle åka hem hittar jag inte mobilen! Letar överallt, i varje rum jag varit i och i alla skåp, ja överallt! Jag kände även i fickorna tusen gånger för att vara säker på att den inte ligger där i. För jag vet ju hur jag kan vara ibland ,lite yr, och denna gången var ju naturligtvis inget undantag. Jag hade på mig en röd tjockare vinterjacka som jag köpte förra året tror jag men har inte använt den så flittigt precis. Och naturligtvis så hade jag lagt mobilen i en ficka på insidan av jackan som jag inte ens visste om att jag hade! Smart..

* Sandra var ute och partajade en gång med sin nya jacka på sig. Och när hon sen kommer hem så hittar hon inte sina nycklar. Kollar igenom hela jackan men inga nycklar...så hon får ringa sin lilla mamma som är så snäll och hämtar henne mitt i natten. Sen morgonen efter så hittar hon sina nycklar i en ficka på jackan som hon inte ens visste om fanns på jackan:)

Inga kommentarer: