20 november 2008

Blond var det ja..

Nu har jag äntligen byt operatör på mobilen..hatar verkligen glocalnet så nu har jag kära gamla halebop igen. Jag lovar att jag ALDRIG ska lämna dig igen halebop det finns verkligen ingen annan som är som du!! Haha ja en liten kort kärleksförklarning bara...Nu till ett Sofie moment:P När jag satte i det nya simkortet i mobilen så började den tjuta och ha sig då jag fick en massa sms som låg och väntade..När jag ska svara på dem så gick det inet att skicka iväg dem! Jävla skit tänkte jag och provadde med allt möjligt. Typ ta ur och i batteriet och simkortet, starta av och på mobilen men inget hjälpte jag kunde fan inte skicka några sms eller ens ringa. Först tänkte jag att jag får väl ringa till dem imorgon och klaga men när jag stod på ICA nyss så slog det mig ju: jag har ju för fan inte laddat på kortet med några pengar, kanske att det är därför som det inte går att skicka eller ringa från den. Hade helt glömt att nu har jag ju kontantkort igen och inte att jag får hem det på räkning en gång i månaden. Fast jag tror jag ska byta så jag har det på räkning igen för jag har verkligen vant mig vi att alltid ha pengar på mobilen och slippa springa till affären och ladda på med mer hela tiden...:P Brunett är jag nu mer men det blonda tränger igenom haha.-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer heller aldrig lämna halebop nån mer gång!!! <3