14 november 2008

Hugo vill inte sova

Han borde sova för han är såå trött och gnällig...har knappt fått sova något inatt och jag är verkligen helt slut i hela kroppen och huvudet, igår natt fick jag inte heller sova något vidare. Sicken liten skitunge han är lilla Hugo..AJ!!! Nu sitter han i mitt knä och nyper mig i armen:P Sätter jag ner honom i babysittern så skriker han så han får sitta i mitt knät fast han vill inte sitta still... Haha han sitter och ler medans hans små knubbiga fingrar nyper hans snälla mamma i armen:) Asså herregud va trött jag är!!! Och vet ni vad? Vår nya vagn har gått sönder den också!! Det blir jag ju inte piggare av precis..denna gång så är det bromsen som inte fungerar. Måste ner till affären IGEN och klaga. Sen så ska jag träna i eftermiddag och ikväll så ska vi faktiskt få vara barnfria så då ska vi mysa till det lite extra:) Caroline, en släktning till Pontus, erbjöd sig att sitta lite barnvakt åt Hugo och det kan vi ju inte tacka nej till:-)

Igår så var jag ute och flängde och farde lite..först till Boxholm på babysim och sen till Hannah och våldgästade henne lite:) Vi åkte sen in till Mjölby och Elin för att lämna vovve och barn där under tiden som vi åkte till Mantorp och shoppade blöjor på City Gross. De ha jättebra och billiga blöjor där! Kostar 59 kronor för ett stort paket blöjor och de är minst lika bra som något annat märke..så jag köpte på mig ett lass av dem så vi alltid har det hemma ett tag framöver:P Sen bar det av hem igen och på kvällen så var jag jättetrött och hoppades på en god natts sömn men så blev et alltså inte... Nu ska jag ta och klä på mig och ta med min skrikande unge och hund på en promenad, se om det kan hjälpa.

Inga kommentarer: