11 november 2008

Så tråkigt!!!!!

Pontus ringde just och sa att han skulle jobba över till sju ikväll...Jag vet att han behöver göra det och att det är mer än bra för våran ekonomi men jag kan inte låta bli och tycka det är såå tråkigt!! Hatar att vara själv hemma hela tiden...alla andra jobbar eller studerar ju hela dagarna så det finns ingen direkt att ringa till heller och be komma över. Så när det är dagar som dessa så går jag bara och väntar på att Pontus ska komma hem från jobbet så jag får pussa en massa på honom. Måste ju ut och gå på promenad igen sen..vilket inte heller känns så peppande då det regnar (som vanligt) ute. Jag var iallafall duktig och gjort massa ärenden idag som inte hanns med igår. Jag har satt upp mig på en "prova- på- träning" på gymmet så jag äntligen ska komma igång med min träning. Sen så var jag och lämnade in några kort som jag behöver kopior på samt var och köpte två korgar att ha i badrummet. Har även letat i varenda jäkla matvaruaffär här i Tranås efter "Libresse invisibel ultra string" och de finns fasiken ingenstans! Så dåligt! De är verkligen de bindor som jag använer mest och det finns bara Libresse som gör dessa till stringmodell... Ahh så trött jag blir! Måste jag åka till Boxholm för att köpa dessa? För där är jag nästan hundra på att de finns. Jaja nu ska jag inte sitta och reta upp mig på det (fast det är väldigt irriterande!).. Nu MÅSTE jag ta tag i tvätthögen!

Kram

Inga kommentarer: