12 november 2008

Hugo "trötter"

Hugo ligger här brevid mig och har "gymmat" lite i sitt babygym, och se så trött man blir av det:

Vi ska snart åka iväg till Emme för en promenad med henne och Tina. Dock verkar det som om Poker vill gå ut nu..hmm ja så går det när man inte bajsar när husse rastar en tidigt på morgonen. Sen så blir det familjekällan för mig och Hugo. Poker han får vara hos vår snälle granne som mer än gärna ställer upp som hundvakt:-) Tror han skulle bli riktigt besviken om han inte fick ha Poker på onsdagarna när jag är iväg:P Igår så var Sandra över en sväng och åt lite mat tillsammans med mig och herrarna. Sen så åkte vi och hämtade Pontus på jobbet och när vi kom hem igen så gick jag och Poker på promenad. Det är inte varje dag som bara jag och Poker går ut och går så det var rikigt skönt, lite vardagslyx:) Sen kom Sarah, Krille, Äzca och Gunnar över så vi kollade på den absolut bästaste filmen ever: "Morgan Pålsson- världsreporter". Såå bra den är!! Haha älskar verkligen den filmen, den är som allt annat som HippHipp gänget gör man kan se den hur många gånger som helst! '

Nu ska jag borsta tänderna och sen ge Hugo mat innan vi ska åka. Ciao!!!

Inga kommentarer: