22 november 2008

Saknar min pojke!!!

Igårkväll så var vi ute i Boxholm och åt lite mat och gick på mysig vinterpromenad i nysnön:-) Mamma hade även sagt att om vi ville så kunde hon ta Hugo över natten så vi skulle få sova ut åtminstone en hel natt..Så i idag vaknade vi vid halvtio!! Herregud vet inte när jag sov så länge sist! Skönt var det även om jag saknar Hugo något enormt nu!!! Åhh ingen lite busunge som sitter i babysittern och skrattar åt mig när jag äter frukost ju...:P Dessutom har jag gjort tackkorten från dopet som ligger här framför mig och då har jag satt in en bild på Hugo på korten så nu känns det extra tomt...men som tur är ska mamma komma in med herr Gusafsson junior snart. LÄNGTAR!! Haha fattar inte att jag kan sakna honom så, träffade ju honom sista gången vi tiotiden igårkväll vilket inte är så länge sedan sist. Nu ska vi ut på promenad med Poker. Ciao!!!

Inga kommentarer: