01 januari 2011

1 Januari 2011

Då får man återigen försöka vänja sig vid att skriva ett nytt år, jag har alltid så svårt för det..Så på mina papper kommer det säkert stå 2010 ett tag till haha.

Nyårsafton igår var riktigt lyckad:) Vi hade det lugnt och skönt och barnen var så snälla, knappt något skrik alls:) Det mest fascinerande är ju att alla barnen somnade nästan samtidigt! Runt niotiden och sen sov alla till efter tolvslaget utan Leah som vaknade till liv där ett tag innan vi åkte hem. God mat åt vi också så det var ett perfekt avslut på 2010 för trötta småbarnsföräldrar:) Synd bara att Emelie med familj inte kunde komma, hoppas att hon mår bättre idag!

Imorse trodde ju jag att det skulle bli sovmorgon med tanke på att banen la sig sent plus att de var vakna ett tag där mitt i natten. Men, återigen, tji fick jag.. Sovmorgon måste nog var det mest överskattade enligt våra barn:P Ska säga det till dem sen när de är tonåringar och sover bort hela dagarna:)

Ha en bra fortsättning p ådet nya året! Själv ska jag ta tag i mitt liv och röra lite på fläsket:)

//Sofie

Inga kommentarer: