27 januari 2011

Öppna Förskolan

Leah och jag har varit på öppna förskolan dag tilsammans med Noomi och hennes barn. Hugo han hade ju sitt vanliga dagis så han får följa med imorgon istället:) Var riktigt trevligt många mammor och många barn. Leah är helt slut nu. Hon ligger och sover i sin vagn ute på altanen. Hugo ville kolla på Kalle Anka när vi kom hem nu (avdelning nehee vill Hugo kolla på Kalle??:)

Själv ska jag ta mig något att äta till lunch. Får nog blir en färdig shake. Får äta mat sen när Pontus kommer hem. Om han nu inte ska jobba över länge idag också. Igår kom han hem efter sextiden.. Hoppas det inte blir så sent idag. Borde ut och gå en promenad också nu när vädret är fint. Ahh det blir bara å mycket farande i bilen. Går ju inte gå någonstans här ute än då det är snorhalt på de få vägar man kan gå promenader på. Måste jag böka in alla barnen i bilen igen sen. Annars går jag själv sen när Pontus kommit hem. Jaja nog om det får se hur det blir.

Nåt i magen var det ja.

//Sofie

Inga kommentarer: