29 januari 2011

Tyst och lungt

Sitter här i ett tyst (ja nästan undantag för katter som bråkar) hus. Pontus är iväg på sitt och barnen har somnat. Hoppas det dröjer innan Leah vaknar igen..Igår natt var det ett springandes upp och ner och sen massa skrik på det. Usch jag hoppas på en lugnare natt:)

Har tryckt i mig alldeles förmycket godis. Vi åt mat förut och Hugo ja han åt allt möjligt:) Haha skrattade åt honom där han satt med sin filmjölk och rostbiff. Men han åt upp det så fint så han tyckte det var gott. Jag hade köpt lördagsgodis till oss och tyvärr (?) åt Hugo inte så mycket så jag satt och åt upp nästan hela påsen själv..

Imorgon är det frukost hemma hos Andreas och sen babysim och därefter träning för min del. Kan ju behövas med tanke på godiset:) Nu ska jag göra mina magövningar och kolla på "HippHipp" därefter blir det sängen för min del.

//Sofie

Inga kommentarer: