28 januari 2011

Nytt i barnens garderober

Smet in en snabbsväng på KappAhl och kollade in den sista "halvareapriset"..Hittade (tro det eller ej, jag brukar aldrig hitta något till barnen på rea) en massa fint till dem som var billigare än i Ullared haha. Köpte denna superfina kappan till Leah. Har tittat på den länge men tyckt det varit för dyr för att köpa då den ju faktiskt är finare än vad den är praktiskt:)
Byxa och tröja till Hugo
Byxa och tröja till Leah, 25 kronor styck:)
En tshirt och byxa för 30 kronor styck
En jättefin blus/tröja (syns inte så bra på bilden) och ett par tights
Och så blev det trosor till mamma också:) Hade tagit en blus också som jag trodde var halvareaprsiet på som på allt annat. Men när jag kommer fram till kassan säger tjejen att det är den röda prislappen som gäller varpå jag säger att jag inte vill ha den då utan hon kan hänga undan den. Och vad sur hon blev! Det vände direkt innan var hon hur trevlig som helst och sen när jag inte ville ha blusen blev hon tvärsur och otrevlig. Vilken personal...






1 kommentar:

Anonym sa...

jätte fina kläder, roligt med fynd/Sylvia